Som al 2012 !
Sembla mentida però ja ha passat un any o quasi...però ja hi tornem a ser: la setmana que ve una altra setmana de casal.
Aviat us enviaré la llista de material que necessiteu per les colònies i les activitats que podem fer.
Però ja podeu:
- anar buscant una gorra pel sol, unes pistoles d'aigua
- triar un insecte. De moment tenim que:
- L'Enric ja triat l'escarabat rinoceront
- En Martí l'abella
- tenir moltes ganes de jugar i passar-ho bé
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.