dilluns, 25 de juny del 2012

Hola a tots,

     Som al 2012 !

     Sembla mentida però ja ha passat un any o quasi...però ja hi tornem a ser: la setmana que ve una altra setmana de casal.

     Aviat us enviaré la llista de material que necessiteu per les colònies i les activitats que podem fer.

     Però ja podeu:
  • anar buscant una gorra pel sol, unes pistoles d'aigua
  • triar un insecte. De moment tenim que:
    • L'Enric ja triat l'escarabat rinoceront
    • En Martí l'abella
  • tenir moltes ganes de jugar i passar-ho bé
 Atents a les notícies que queda poc per començar...però ara recordo que alguns esteu de colònies musicals  ...dons quan torneu trobareu una pila de notícies !!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.