dimecres, 27 de juny del 2012



    Preparant el "casal":

El Marc i el David estan de colònies musicals tocant el ... i passant-ho molt bé...
Però, tot i això, el dilluns que ve 2 de juliol hi ha un gran esdeveniment i el principal protagonista ha acomplert la seva paraula i ja tenim el menú del primer dia:

1.     SOPA
2.     PIZZA
3.     MELÓ

Em sembla que la pizza la farem entre tots plegats ¡!

La resta de menús ja els decidirem el primer dia…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.