dilluns, 2 de juliol del 2012

Escombrar

Mare veig que has escombrat les teranyines   


1 comentari:

  1. La colla de can lego avui em sembla que tindrà feina s'ha de recuperar dels execesos de l'aniversari d'ahir.
    Per cert la pizza tenia molt bona pinta potser haurem de repetir l'experiència més sovint !!!
    Apa colla que tingueu un bon dia !!!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.