Som 4 nens i una mare que estem de casal. Us explicarem moltes coses de les nostres vacances.
La colla de can lego avui em sembla que tindrà feina s'ha de recuperar dels execesos de l'aniversari d'ahir.Per cert la pizza tenia molt bona pinta potser haurem de repetir l'experiència més sovint !!!Apa colla que tingueu un bon dia !!!!
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.
La colla de can lego avui em sembla que tindrà feina s'ha de recuperar dels execesos de l'aniversari d'ahir.
ResponEliminaPer cert la pizza tenia molt bona pinta potser haurem de repetir l'experiència més sovint !!!
Apa colla que tingueu un bon dia !!!!