dijous, 5 de juliol del 2012

Pokemons

Notícia:

Yo tengo unos Pokemons,
¿ quién me los quiere comprar ?
los tengo en mi casa
porque alguien se los ha dejado.

Cançó adaptada d'un bolero



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.