dimarts, 3 de juliol del 2012

Atención cocina !!

Ahir, després que cadascu, escrivís en un paper el seu meu preferit i que una mà inocent (és inocent en Marc?) triés l'ordre, aquests són Menús de la setmana:


Dimarts (Martí):
  • Gaspatxo
  • Ou Ferrat
  • Gelat

Dimecres (Enric):
  • Meló amb pernil
  • Frankfurt
  • Gelat ...ja veure'm si repetim...Enric pots canviar les postres?

Dijous:
  • Amanida de pasta

Divendres (Marc):
  • Macarrons
  • Hamburgueses
  • Síndria

Sí, la mà era inocent perquè el seu menú va sortir l'últim!!!

Per cert una altra dada significativa. Tothom va triar GASPATXO de primer, però tret del primer, la resta va haver de canviar-ho perquè sino al final de les casal ens hagués quedat cara de TOMATA !!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.