Dimarts (Martí):
- Gaspatxo
- Ou Ferrat
- Gelat
Dimecres (Enric):
- Meló amb pernil
- Frankfurt
- Gelat ...ja veure'm si repetim...Enric pots canviar les postres?
Dijous:
- Amanida de pasta
Divendres (Marc):
- Macarrons
- Hamburgueses
- Síndria
Sí, la mà era inocent perquè el seu menú va sortir l'últim!!!
Per cert una altra dada significativa. Tothom va triar GASPATXO de primer, però tret del primer, la resta va haver de canviar-ho perquè sino al final de les casal ens hagués quedat cara de TOMATA !!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.