divendres, 6 de juliol del 2012

Dijous 5 de juliol, casal tot el dia

Avui és el casal non stop.

Com cada dia comencem amb esmorzar al Parc, després de fer les feines i que els primers juguin a la Nintendo mentre corregeixo les feines i ho preparo tot.



Avui només hi ha hagut temps per l'Enric, que ha inagurat la Nintendo perquè s'ha llevat molt aviat per fer feines i per tant, ha acabat el primer (Moraleja: quien algo quiere algo le cuesta!)

Per anar al parc, tothom s'ha emportat "activitats" per després d'esmorzar:
  •     David: Vaixell fet amb material reciclable
  •     Martí: Vaixell pirata teledigit
  •     Marc: Ha renunciat a la clàssica pilota, perquè en Martí preferia el vaixell
  •     Enric: Joc de bitllets


Com que la cosa sembla que va de vaixells, després d'esmorzar anem al llaquet del Parc. En Marc i Martí "piloten" el vaixell, en David "propulsa" el seu vaixell i l'Enric com que no té "quorum" per jugar a bitlles, es calça les sabates per fer rescats i xapolleja a l'aigua. Després el David i l'Enric es dediquen a "experimentar" amb diferents "enginys per surar" i el Martí fa de gegant que fa "onades" als vaixells.

















La veritat és que estan molt atrafegats, mireu aquests vídeos:




L'Enric té un petit accident i cau dins del llac, com a resultat el comandament no funciona. L'Enric i en David es queden sense pilotar, un altre dia serà!

Tot i que eixuguem el comandament amb l'esperança que es recuperi, NO funciona ... i ens obliga a canviar d'activitat: és l'hora de les bitlles:












La competició és molt emocionant a la tercera ronda perquè en Martí i l'Enric es va rellevant en el primer lloc...finalment la classificació queda:
  1. Enric -> 32 punts
  2. Martí -> 31 punts
  3. Marc -> 17 punts
  4. David -> 6 punts
Cal remarcar l'esportivitat de TOTS els participants que han plantat les bitllets i recollit els bitllots després de tirar.

Després del parc i mentre preparo el dinar, en Marc escalfa la Nintendo. Aquest matí ha anat molt ràpid amb les feines (felicitats!) i a més, ahir es va sacrificar per a que tothom pogués jugar a jocs d'aigua!!

Després de dinar i relaxar-nos una mica, avui toca preparar-nos el berenar: Croissants de xocolata, nyam !!!
Ingredients:
  • Pasta de full refrigerada
  • Xocolata de cobertura ratllada
  • Ou batut
El Marc i el David diuen que ja ho saben fer perquè la seva mare els ho ha explicat...així que un obrir un tancat d'ulls, entre tots fan els croissants i els posem al forn fort 20min (més o menys un capítol de Clon Wars!!)


Durant l'espera, els nens juguen a algun joc de taula.


Mireu quin resultat més espectacular...sembla que siguin cuiners autèntics.


A més estaven bonísssimmms !!! No li hem deixat ni un tastet pel Ramon...ens els hem crospit TOTS !!!

Ara que tenim la panxa plena, no ens aturem gaire perquè hem decidit anar al cine a les 19:10 a veure Los Vengadores: la colla del Hulk, el Thor, l'Iron Man i el Capità Amèrica...

El nens va triar aquest títol i estan molt il.lusionats...

Anem amb el temps bastant just i a més trobem cua per treure les entrades, de manera que patim fins a l'últim minut, tot i que ells mateixos han decidit que si la pe.lícula porta més de 10 minuts començada quan treguem les entrades, canviarem de pel.li i anirem a veure Ice Age 4.

Passats aquests moments de corredises, ens assentem a les butaques de cine i gaudim d'una de pel.li d'acció amb supersherois (bons) i dolents (molt dolents), mastegosts, cops i on ningú no es fa gaire mal...si no és un dolent, és clar !!!


Sortim tard (a les 9 encara som al cine), però ens ho hem passat "chachi". L'entusiasme que ha "injectat" la pel.li dura tot el viatge de tornada en metro i quasi tot el sopar.

El Ramon ens espera a casa amb "el sopar fet", és a dir, ha trucat a un restaurant japonès per encarregar el sopar. De tant en tant hi anem a menjar amb els nens i ja el coneixem. 
Menú japonès:
  • Farcellets de pasta amb carn
  • Fideus japonesos amb verduretes
  • Pinxos variats: Salmó, gamba, vedella, pollastre, ànec
  • Les postres del Doraimon: (Dora-yakis)
El "càstig" és menjar amb palets, però ningú s'ho pren com un càstig i tots ens ho passem molt be intentant "pescar" els fideus" o punxant el farcellets. En Martí tria l'opció occidental de la forquilla...i no passa res.




Després de sopar, acabem de preparar els llits de campanya per a que dormin els convidats...i a dormir que ha sigut un dia moltttt llarg !!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.