dimarts, 3 de juliol del 2012

SOM GUAYS!!!!!!

LA NOSTRA CREACIÓ  :  

   
LA CREACIÓ DE  MARC I  MARTI .        
                            ES UN ROBOT AMB SUPER  
PODERS  . I TE LES QUALITATS I DFECTES DE UN  CAMALEÓ...                                                                                                      

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.