dissabte, 7 de juliol del 2012

Divendres 6 de juliol, l'últim dia

Avui continua el casal non stop.

La colla s'ha despertat més aviat de les vuit...jo que em pensava que com que havíem anat a dormir molt tard, avui dormirien fins tard...dons no! Innocent !! Au nena llevat aviat que la cavalleria està en marxa, mirant la tele!



Feines fetes i mentre corretgeixo, en Martí i el David juguen a la Nintendo...avui esmorcem a casa perquè s'ha fet molt tard. A més, he decidit que dinarem de picnic: preparo una amanida i una fiombrera de meló fresquet.

Com que és l'últim dia d'aquest casal, farem un dinar especial, amb Aquarius i patates. Demano voluntaris per anar-ho a comprar, mentre enllesteixo el dinar i la logística. El Marc i Martí s'ofereixen, a canvi, poden triar el sabor de la beguda i la mena de patates.

Després de l'esmorzar i mentre preparo el picnic, els nens munten un "mercadillo" de trueque de cartes de Pokemon (aquelles que em venia fa uns dies)... Quan acaben, es posen a fer "lluites" pokemons.




Tot està preparat per marxar, he repartit al.leatòriament les coses que no pesen a les motxilles dels nens per a que ajudin al transport:
  • Plats
  • Vasos
  • Cuberts
  • Patates
  • Tovallons
  • Berenar
La resta, el menjar i la beguda, ho porto a la motxilla grossa.

Per anar al lloc del pícnic, agafarem el 10 fins al final, barri de Montbau.



 Allà uns camins porten fins a Collserola.

Investigarem si trobem una zona de picnic amb taules, sino dinarem a terra com quan van d'excursió. És una zona que no tinc gaire coneguda, així que anem a l'aventura!






Després un recorregut d'exploració on alguns arrosseguen trofeus en forma de pals i altres es fan passes amb la pilota que no han resistit endur-se, ens installem en una taula que està bastant a l'ombra...a més hi ha esplanada perfecta per jugar a ...futbol.

Dinar

Quan hem acabat, les formigues s'enduen les nostres "molles": bocinets de pebrot, pastanaga o pinya o fins i tot alguna patata que els ha caigut al nens. Estan molt enfeinades !!


Jocs després de dinar:

  • Equip M: Marc i Martí: Els malalts de futbol.
En Marc no ha resistit la temptació d'endur-se una pilota. 
Mireu els llançaments i les jugades en aquests videos:




  • Equip E&D: Enric i David: Imaginant una casa.
L'arreglen, amb una entrada per davant i una per darrera i un sofà (la taca blava és l'Enric arreglant la casa!)
 
 El David dins de la "casa ":

Ensenyant la casa arreglada, ens conviden a entrar:

Han jugar a moltes coses i fins i tot els malalts de futbol han deixat descansar la pilota i han fet un joc més "simbòlic" interactuant amb l'altre "equip"

Abans de marxar, berenar.

Agafar el 10 per tornar a casa i ens hem trobat la M-Jesús a la parada del 10 a prop de casa.

Després de recollir-ho tot (menys el raspall de dents, que us tornarem dilluns), s'ha acabat el casal jul-2012 a cal Arxer-Cortés. Oh!!

Fins l'any que ve, si Déu vol

1 comentari:

  1. Legos de Barcelona

    Som 4 nens i una mare que estem de casal. Us explicarem moltes coses de les nostres vacances.
    dissabte 7 de juliol de 2012
    Divendres 6 de juliol, l'últim dia
    Avui continua el casal non stop.

    La colla s'ha despertat més aviat de les vuit...jo que em pensava que com que havíem anat a dormir molt tard, avui dormirien fins tard...dons no! Innocent !! Au nena llevat aviat que la cavalleria està en marxa, mirant la tele!

    ic com que no té "quorum" per jugar a bitlles, es calça les sabates per fer rescats i xapolleja a l'aigua. Després el David i l'Enric es dediquen a "experimentar" amb diferents "enginys per surar" i el Martí fa de gegant que fa "onades" als vaixells.

















    La veritat és que estan molt atrafegats, mireu aquests vídeos:




    L'Enric té un petit accident i cau dins del llac, com a resultat el comandament no funciona. L'Enric i en David es queden sense pilotar, un altre dia serà!

    Tot i que eixuguem el comandament amb l'esperança que es recuperi, NO funciona ... i ens obliga a canviar d'activitat: és l'hora de les bitlles:












    La competició és molt emocionant a la tercera ronda perquè en Martí i l'Enric es va rellevant en el primer lloc...finalment la classificació queda:

    Enric -> 32 punts
    Martí -> 31 punts
    Marc -> 17 punts
    David -> 6 punts

    Cal remarcar l'esportivitat de TOTS els participants que han plantat les bitllets i recollit els bitllots després de tirar.

    Després del parc i mentre preparo el dinar, en Marc escalfa la Nintendo. Aquest matí ha anat molt ràpid amb les feines (felicitats!) i a més, ahir es va sacrificar per a que tothom pogués jugar a jocs d'aigua!!

    Després de dinar i relaxar-nos una mica, avui toca preparar-nos el berenar: Croissants de xocolata, nyam !!!

    Ingredients:

    Pasta de full refrigerada
    Xocolata de cobertura ratllada
    Ou batut

    El Marc i el David diuen que ja ho saben fer perquè la seva mare els ho ha explicat...així que un obrir un tancat d'ulls, entre tots fan elslogger.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.