Per això li hem preparat algunes sorpreses...
La primera és que hem decidit que avui és FESTA a cal Lego de Barcelona: Els nens no faran feines d'escola i només jugaran, jugaran, es mirarà la tele i poca cosa més
A dos quarts de nou, han arribat els convidats, en Marc i en David (el dels 7 anys) i ràpidament l'Enric i en Martí els han ensenyat la novetat: La Nintendo DS xl i el joc de Star Wars.
La M.Jesús se n'ha anat a treballar...però ells de cap a la maquineta (mira què és petita!!), "Adéu mama!" sense quasi aixecar cap...ni que la maquineta sortís volant pel sol fet de no mirar-la !
Bé! Avui no és dia de maquineta, així que finalment se'n va al seu calaix...i oh! màgia...
Hi ha un aniversari !!
S'ha de coronar al rei (segona sorpresa)
El Rei David coronat
PAPES, AQUESTA ÉS LA FOTO QUE US HE ENVIAT AL WHATSAPP!!
I després els patges han anat a buscar les ofrenes tercera sorpresa)
- un llibre de Geronimo Stilton de Halloween (font ben documentades diuen que té coses per fer...)
- Un Lego de los Vengadores: un vehicle amb l'Iron Man, x?, x? (els especialistes ja diran els personatges que falten)
Ràpidament (i amb mètode) En David ha anat obrint les bosses i seguint les instruccions fins que ho ha muntat tot
Mentretant, la resta, Enric, Marc, Martí i la monitora, hem anat a acabar una altra feina per després (pastís!). El farcit, la cobertura abstracta -com ha dit en Marc i el número preparat (7). El número és de xocolata per a que es pugui menjar.
Ja tinc molta gana, així que anem a esmorzar al parc: marxem amb la pilota (hi algú que no pot "viure" sense...sabeu qui?), algú altre proposa el cotxe teledirigit, sabeu qui ?. Potser el cotxe ens hi podria portar..però em sembla que no hi cabem...
Els altres no diuen res, però s'enduen un exèrcit de legos,ninjagosa ...a les butxaques, sabeu qui són?
Al oarc fa fresqueta i s'està molt bé...La taula està ben neta, gentilesa de la pluja d'ahir...i seca
Després hem fet córrer el cotxe en RIGURÓS torn i els malalts de pilota han anat a gastar calçat quan no tenien torn !!
El sol comença a cremar tot i que ha refrescat i pasarem per la biblio a buscar llibres sobre aranyes...jo en tinc tants a casa qiue dubto que me'n deixin endur més, però...sí. Es veu que no arribo al màxim...Mentre busquem amb el David i en Marc, l'Enric i Martí ja han trobat algun còmic i s'han enganxat...instants després cau en Marc amb un llibre de terror o monstres...el David juga amb els ninjagos...vaig a la zona adulta a buscar un llibre de taràntules, però resulta ser un llibre d'ajuda per comprar i cuidar taràntules (no m'interessa ... no fos cas que algú li agafes la dèria!). Quan torno a la secció infantil...en David TAMBÉ ha caigut i mira un còmic.
Temps de pau
És hora de dinar, cal tornar a casa a preparar-ho.
Mentro preparo el primer taller: FABRICACIÓ DE PIZZA, els nens veuen un episodi de Clon Wars
Comencen el taller:
Una base de pizza per parelles, la parteixo per la meitat però la parella decideix la forma:
- en Marc i en Martí en diagonal,
- n'Enric i en David en vertical
Ingredients:
- Tires de pernil dolç
- Pinya
- Tires de pebrot vermell
- Olives
- Formatge
- Tonyina
- Ous de guatlla
- Tomates cherry
El comú denominador són els insectes... i han fet servir tots els ingredients. Nois podeu explicar les vosrtes creacions ??
Mireu què maques
Un cop cuites han quedat per llepar-se els dits, TOTES!!! En dono fe...perquè com que no n'he fet cap...he hagut de demanar "almoina" i tots m'han donat un retalló...Gràcies nens...en Ferrà Adrià va començar així!
Per cert el primer plat era sopa de bicicletes i estrelles (és l'any de les bicicletes!).
El Marc ha rondinat...només una mica
i en David ha dit que les bicicletes eren molt bones, ¡¡!!???, ves quines coses de dir !!
I per acabar: un pastís, no podia faltar "l'aniversari feliç !!!
I bufar les espelmes. Tothom les ha bufat i rebufat fins que no quedava espelma i havíem de cremar el pastís
El pastís era bo, oi David ??
Després de dinar hem mirat més Clon Wars, hem après a fer avions de paper: un caçador i un kamikaze que han fet servir per fer punteria a unes ampolles buides. I han fet diana !!!
Berenar -> Xuxes d'aniversari (ens ha convidat en David)
Però s'ha de dir que estaven una mica enfadats perquè TOTS volien jugar a la Nintendo i avui no el he deixat, però...els he promès que demà tothom jugarà mig hora: un grup de dos al matí i un grup de 2 a la tarda
Bona nit






Veig que ha estat un gran dia !!!
ResponEliminael David s'ho ha pssat genial el Marc també però el David avui era el protagonista.
De protagonista res!Com a molt una mica mes important i res mes !
ResponEliminaMARC