Som 4 nens i una mare que estem de casal. Us explicarem moltes coses de les nostres vacances. dissabte 7 de juliol de 2012 Divendres 6 de juliol, l'últim dia Avui continua el casal non stop.
La colla s'ha despertat més aviat de les vuit...jo que em pensava que com que havíem anat a dormir molt tard, avui dormirien fins tard...dons no! Innocent !! Au nena llevat aviat que la cavalleria està en marxa, mirant la tele!
ic com que no té "quorum" per jugar a bitlles, es calça les sabates per fer rescats i xapolleja a l'aigua. Després el David i l'Enric es dediquen a "experimentar" amb diferents "enginys per surar" i el Martí fa de gegant que fa "onades" als vaixells.
La veritat és que estan molt atrafegats, mireu aquests vídeos:
L'Enric té un petit accident i cau dins del llac, com a resultat el comandament no funciona. L'Enric i en David es queden sense pilotar, un altre dia serà!
Tot i que eixuguem el comandament amb l'esperança que es recuperi, NO funciona ... i ens obliga a canviar d'activitat: és l'hora de les bitlles:
La competició és molt emocionant a la tercera ronda perquè en Martí i l'Enric es va rellevant en el primer lloc...finalment la classificació queda:
Enric -> 32 punts Martí -> 31 punts Marc -> 17 punts David -> 6 punts
Cal remarcar l'esportivitat de TOTS els participants que han plantat les bitllets i recollit els bitllots després de tirar.
Després del parc i mentre preparo el dinar, en Marc escalfa la Nintendo. Aquest matí ha anat molt ràpid amb les feines (felicitats!) i a més, ahir es va sacrificar per a que tothom pogués jugar a jocs d'aigua!!
Després de dinar i relaxar-nos una mica, avui toca preparar-nos el berenar: Croissants de xocolata, nyam !!!
Ingredients:
Pasta de full refrigerada Xocolata de cobertura ratllada Ou batut
El Marc i el David diuen que ja ho saben fer perquè la seva mare els ho ha explicat...així que un obrir un tancat d'ulls, entre tots fan elslogger.
David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg.
Què molls que heu acabat !!
ResponElimina;-)
1 comentari:
ResponEliminaAnònim22 de novembre de 2012 19:01
Legos de Barcelona
Som 4 nens i una mare que estem de casal. Us explicarem moltes coses de les nostres vacances.
dissabte 7 de juliol de 2012
Divendres 6 de juliol, l'últim dia
Avui continua el casal non stop.
La colla s'ha despertat més aviat de les vuit...jo que em pensava que com que havíem anat a dormir molt tard, avui dormirien fins tard...dons no! Innocent !! Au nena llevat aviat que la cavalleria està en marxa, mirant la tele!
ic com que no té "quorum" per jugar a bitlles, es calça les sabates per fer rescats i xapolleja a l'aigua. Després el David i l'Enric es dediquen a "experimentar" amb diferents "enginys per surar" i el Martí fa de gegant que fa "onades" als vaixells.
La veritat és que estan molt atrafegats, mireu aquests vídeos:
L'Enric té un petit accident i cau dins del llac, com a resultat el comandament no funciona. L'Enric i en David es queden sense pilotar, un altre dia serà!
Tot i que eixuguem el comandament amb l'esperança que es recuperi, NO funciona ... i ens obliga a canviar d'activitat: és l'hora de les bitlles:
La competició és molt emocionant a la tercera ronda perquè en Martí i l'Enric es va rellevant en el primer lloc...finalment la classificació queda:
Enric -> 32 punts
Martí -> 31 punts
Marc -> 17 punts
David -> 6 punts
Cal remarcar l'esportivitat de TOTS els participants que han plantat les bitllets i recollit els bitllots després de tirar.
Després del parc i mentre preparo el dinar, en Marc escalfa la Nintendo. Aquest matí ha anat molt ràpid amb les feines (felicitats!) i a més, ahir es va sacrificar per a que tothom pogués jugar a jocs d'aigua!!
Després de dinar i relaxar-nos una mica, avui toca preparar-nos el berenar: Croissants de xocolata, nyam !!!
Ingredients:
Pasta de full refrigerada
Xocolata de cobertura ratllada
Ou batut
El Marc i el David diuen que ja ho saben fer perquè la seva mare els ho ha explicat...així que un obrir un tancat d'ulls, entre tots fan elslogger.
David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg.
ResponElimina