dimecres, 4 de juliol del 2012

Star Wars


Avui hem jugat amb pistoles d'aigua.I el lloc era al parc de les aigües.

3 comentaris:

  1. Què molls que heu acabat !!

    ;-)

    ResponElimina
  2. 1 comentari:

    Anònim22 de novembre de 2012 19:01

    Legos de Barcelona

    Som 4 nens i una mare que estem de casal. Us explicarem moltes coses de les nostres vacances.
    dissabte 7 de juliol de 2012
    Divendres 6 de juliol, l'últim dia
    Avui continua el casal non stop.

    La colla s'ha despertat més aviat de les vuit...jo que em pensava que com que havíem anat a dormir molt tard, avui dormirien fins tard...dons no! Innocent !! Au nena llevat aviat que la cavalleria està en marxa, mirant la tele!

    ic com que no té "quorum" per jugar a bitlles, es calça les sabates per fer rescats i xapolleja a l'aigua. Després el David i l'Enric es dediquen a "experimentar" amb diferents "enginys per surar" i el Martí fa de gegant que fa "onades" als vaixells.

















    La veritat és que estan molt atrafegats, mireu aquests vídeos:




    L'Enric té un petit accident i cau dins del llac, com a resultat el comandament no funciona. L'Enric i en David es queden sense pilotar, un altre dia serà!

    Tot i que eixuguem el comandament amb l'esperança que es recuperi, NO funciona ... i ens obliga a canviar d'activitat: és l'hora de les bitlles:












    La competició és molt emocionant a la tercera ronda perquè en Martí i l'Enric es va rellevant en el primer lloc...finalment la classificació queda:

    Enric -> 32 punts
    Martí -> 31 punts
    Marc -> 17 punts
    David -> 6 punts

    Cal remarcar l'esportivitat de TOTS els participants que han plantat les bitllets i recollit els bitllots després de tirar.

    Després del parc i mentre preparo el dinar, en Marc escalfa la Nintendo. Aquest matí ha anat molt ràpid amb les feines (felicitats!) i a més, ahir es va sacrificar per a que tothom pogués jugar a jocs d'aigua!!

    Després de dinar i relaxar-nos una mica, avui toca preparar-nos el berenar: Croissants de xocolata, nyam !!!

    Ingredients:

    Pasta de full refrigerada
    Xocolata de cobertura ratllada
    Ou batut

    El Marc i el David diuen que ja ho saben fer perquè la seva mare els ho ha explicat...així que un obrir un tancat d'ulls, entre tots fan elslogger.

    ResponElimina
  3. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg. David Falces no si val ficar un comentari tan llarg.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.