Legos de Barcelona

Som 4 nens i una mare que estem de casal. Us explicarem moltes coses de les nostres vacances.

dimarts, 3 de juliol del 2012

El David també publica...

els  meus  pares  em  van  donar  un  llivre.

(David)
Publicat per Anònim a 17:07
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: David

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Racons

  • David (1)
  • Enric i David (2)
  • Enric i Urpa de Gel (6)
  • General (23)
  • Marc (2)
  • Marc i Martí (2)
  • Martí (3)

Arxiu del blog

  • ▼  2012 (18)
    • ▼  de juliol (16)
      • Divendres 6 de juliol, l'últim dia
      • Dijous 5 de juliol, casal tot el dia
      • Pokemons
      • Dimecres 4 de juliol, l'equador del casal
      • Star Wars
      • Dimarts 3 de juliol, comença la normalitat
      • El David també publica...
      • nintendo DS
      • Robot
      • MILLORS EN TOT
      • SOM GUAYS!!!!!!
      • Dijous: Dia de casal 24h
      • Atención cocina !!
      • Dilluns 2 de juliol, festa del David
      • He fet un blog nou !!!!!!!!!!!!!!
      • Escombrar
    • ►  de juny (2)
  • ►  2011 (19)
    • ►  de juliol (19)
Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.