STAR WARS:
- L'Enric i en David han superat el segon món i potser el tercer (no es segur). Demà esbrinarem si ha tingut temps de guardar-se el tercer món o bé, hauran de tornar-lo a fer.
- En Marc i en Martí acaben d'entar al segon món
Avui hem pogut anar abans al parc i hem tingut la taula de "sempre" a l'ombra.
Després una mica d'esbarjo:
Però curt perquè havia d'anar a buscar els llibres de l'any que ve...
De tornada a casa hem fet un descobriment, una mena de borinot moribund...aquelles coses que els nens (i no tan nens) miren amb afició: Fàstic o admiració !??
A l'hora d'esmorzar, en Marc ha proposat de jugar amb les pistoles d'aigua noves (l'any passat no va poder ser perquè el dia que ho teníem preparat va fer una tronada de nassos). Després d'una votació, hem quedat que seria l'activitat de després de dinar i que en Marc renunciava al seu torn de Nintendo perquè preferia la guerra d'aigua. Així que hem passat pels xinesos a comprar uns globets d'aigua.
Quan hem tornat a casa, en Marc i en Martí han parat la taula amb un obrir i tancar d'ulls, per que així en Martí (3r d'acabar feines) podia jugar a la Nintendo.
Després han mirat uns capítols de Clon Wars i quan han acabat s'han posat les armadures de guerra d'aigua:
- Un banyador
- Una samarreta
- Unes sabates que es puguin mullar
Cada "exèrcit" té un nom:
- Enric i David => Armes animals
- Marc i Martí => La república (influenciats per star wars)
Anem al parc i comença la guerra, amb tensions, diferències, atacs...i molta aigua
La guerra d'aigua ha tingut un clar protagonista: els globets d'aigua...
Com que les fonts que abastien l'aigua de les pistoles no tenen pressió (són de xorret), és a dir, és impossible omplir els globets, eh M.Jesús?
Després de molt intents i diferents idees: posar-ho a la sortida de les pistoles, omplir-les amb xeringues, bufar...hem descobert que es podien omplir amb unes ampolles de plàstic per beure, si aconsegueixes posar la boca del globet al voltant de la boca de l'ampolla sense que es trenqui.
Així que la M-Jesús i la "monitora" ens hem fet un tip de trencar globets i omplir-ne algun de tant...el groc és el que menys es trenca (experiència!!)
Conclusió: Tots han acabat molls i totes una mica també
dono fé que el globus va ser una feinada i que el de color groc eren els que menys es trencaven.
ResponEliminaAl final van acabr amb molta experiència sobre como omplir el globus amb les ampolles d'aigua.
sort que feia mol bona tarda perque van acabar tot@s implicats en una guerra d'aigua i no es va respectar la neutralitat