divendres, 15 de juliol del 2011

Dilluns 11-VII => 1r dia al "patí" del Parc de les Aigües

   Aquest any que tenim el Parc de Aigües obert i remodelat, hem decidit anar a esmorzar cada dia del casal al Parc de les Aigües i fer-lo servir com a patí de "recreo". Us recupero les fotos de l'experiència del primer dia.

    Enric, David i la Urpa de Gel. Hi ha qui té un gos que vigila, nosaltres tenim un drac Nijago !!! A veure qui s'atreveix a desafiar-lo !



    Arxer-Cortés versus Estivill-Alonso. Les forces estan equilibrades.



     Que seria un parc si no es pogués terrejar ?




   Si no es pot ana a la platja, al parc també es poden fer pastetes sempre que tinguis una font aprop i motllo:
 


    Una part de la colla:


    Podríem dir que l'experiència ha estat bona, la pena és que ahir dijous plovia i vam esmorzar a casa :-(

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.