Aquest any que tenim el Parc de Aigües obert i remodelat, hem decidit anar a esmorzar cada dia del casal al Parc de les Aigües i fer-lo servir com a patí de "recreo". Us recupero les fotos de l'experiència del primer dia.
Enric, David i la Urpa de Gel. Hi ha qui té un gos que vigila, nosaltres tenim un drac Nijago !!! A veure qui s'atreveix a desafiar-lo !
Arxer-Cortés versus Estivill-Alonso. Les forces estan equilibrades.
Que seria un parc si no es pogués terrejar ?
Si no es pot ana a la platja, al parc també es poden fer pastetes sempre que tinguis una font aprop i motllo:
Una part de la colla:
Podríem dir que l'experiència ha estat bona, la pena és que ahir dijous plovia i vam esmorzar a casa :-(
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.