dimecres, 13 de juliol del 2011

la jugina que bol el Martí. i Els amics del casal.

jo vui una jugina que es un  h.elicopter.El meu amic que  es diu   Marc i  som molt  amics.

1 comentari:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.