Legos de Barcelona

Som 4 nens i una mare que estem de casal. Us explicarem moltes coses de les nostres vacances.

divendres, 15 de juliol del 2011

Bon dia !!!

   Després d'anar-nos a dormir a una hora pecaminosa ;-), en Marc i l'Enric s'acaben de llevar i estan mirant dibuixos els altres: Martí i David continuen dormint
Publicat per La colla del casal a 8:29
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: General

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Racons

  • David (1)
  • Enric i David (2)
  • Enric i Urpa de Gel (6)
  • General (23)
  • Marc (2)
  • Marc i Martí (2)
  • Martí (3)

Arxiu del blog

  • ►  2012 (18)
    • ►  de juliol (16)
    • ►  de juny (2)
  • ▼  2011 (19)
    • ▼  de juliol (19)
      • NO hi ha cap ocell al niu
      • Dilluns 11-VII => 1r dia al "patí" del Parc de les...
      • Un més mirant dibuixos
      • Dilluns 11-VII => Making off de la pizza
      • Bon dia !!!
      • Vesprada
      • Les feines de cada dia
      • Activitat al Museu Arqueològic de Barcelona
      • el dina de avui.
      • No paren taula
      • taula mal parada
      • El Marc i el Martí son unes cotorres
      • La meva mascota de lego i caretes
      • la jugina que bol el Martí. i Els amics del ca...
      • Els germans que fan la punyeta...
      • Demà jocs de nit !
      • Activitats d'avui
      • Materials pel casal
      • Menús de la setmana
Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.