Som 4 nens i una mare que estem de casal. Us explicarem moltes coses de les nostres vacances.
divendres, 15 de juliol del 2011
Bon dia !!!
Després d'anar-nos a dormir a una hora pecaminosa ;-), en Marc i l'Enric s'acaben de llevar i estan mirant dibuixos els altres: Martí i David continuen dormint
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.