Avui com que és l'aniversari de l'Enric, ell s'ha encarregat de triar el menú:
* Espaguetis amb 2 salses (formatge o tomata)
* Pizza variada
* Gelats
Després hem fet un sorteig per saber què mengen la resta de dies. Cada un ha posat en un paper el que volia per dinar i una mà inocent ha triat un paper per dia. Així que:
* DIMARTS (David) * DIMECRES (Martí)
- Sopa - Gaspatxo
- Pollastre - Truita de pernil
- Síndria - Meló
* DIJOUS (Marc) * DIVENDRES (excursió)
- Puré de carabassa - Amanida de pasta
- Peix
- Cireres
Aprofitant la pizza que haviem de fer per dinar, ens hem posat el davantal i hem fet de cuiners: cada u ha fet una pizza.
Aquestes són les imatges:
Jo no volia sortir amb devantal a la foto!!!.
ResponElimina.