dilluns, 11 de juliol del 2011

Menús de la setmana

 Avui com que és l'aniversari de l'Enric, ell s'ha encarregat de triar el menú:
    * Espaguetis amb 2 salses (formatge o tomata)
    * Pizza variada
    * Gelats




Després hem fet un sorteig per saber què mengen la resta de dies. Cada un ha posat en un paper el que volia per dinar i una mà inocent ha triat un paper per dia. Així que:

       * DIMARTS (David)                                                * DIMECRES (Martí)
            - Sopa                                                                        - Gaspatxo
            - Pollastre                                                                   - Truita de pernil
            - Síndria                                                                     - Meló

       * DIJOUS (Marc)                                                     * DIVENDRES (excursió)
            - Puré de carabassa                                                    - Amanida de pasta
            - Peix
            - Cireres


Aprofitant la pizza que haviem de fer per dinar, ens hem posat el davantal i hem fet de cuiners: cada u ha fet una pizza.

Aquestes són les imatges:



1 comentari:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.