Legos de Barcelona

Som 4 nens i una mare que estem de casal. Us explicarem moltes coses de les nostres vacances.

dijous, 14 de juliol del 2011

el dina de avui.

avui   ma  agradat  tot. Era  molt  bo  el  dina.              Martí   
Publicat per La colla del casal a 16:21
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: Martí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Racons

  • David (1)
  • Enric i David (2)
  • Enric i Urpa de Gel (6)
  • General (23)
  • Marc (2)
  • Marc i Martí (2)
  • Martí (3)

Arxiu del blog

  • ►  2012 (18)
    • ►  de juliol (16)
    • ►  de juny (2)
  • ▼  2011 (19)
    • ▼  de juliol (19)
      • NO hi ha cap ocell al niu
      • Dilluns 11-VII => 1r dia al "patí" del Parc de les...
      • Un més mirant dibuixos
      • Dilluns 11-VII => Making off de la pizza
      • Bon dia !!!
      • Vesprada
      • Les feines de cada dia
      • Activitat al Museu Arqueològic de Barcelona
      • el dina de avui.
      • No paren taula
      • taula mal parada
      • El Marc i el Martí son unes cotorres
      • La meva mascota de lego i caretes
      • la jugina que bol el Martí. i Els amics del ca...
      • Els germans que fan la punyeta...
      • Demà jocs de nit !
      • Activitats d'avui
      • Materials pel casal
      • Menús de la setmana
Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.