Llavors com el patí de totes les escoles hi ha els tranquils i els "futboleros". ¿ Endevineu quin pertany a cada classe ?
Us adjunto unes fotos/vídeo per donar unes pistes:
Després ningú ha pogut resistir la temptació de tafanejar un llibre superinteressant: Viatge en temps 2.
Per acabar, hem fet un torneig d'esport català: BITLLES.
Aquest ha estat el resultat:
MARC => 11 (O bitlles) => 4t
MARTÍ => 19 (O bitlles) => 3r
ENRIC => 32 (2 bitlles) => 1r
DAVID => 25 (2 bitlles) => 2n
aixó !!! uns a cremar energies i els altres s'ho prenen amb tranquilitat
ResponElimina