dimecres, 13 de juliol del 2011

Activitats d'avui

   Després d'acabar les feines :-), hem anat a esmorçar al patí del casal (Parc de les Aigües).

   Llavors com el patí de totes les escoles hi ha els tranquils i els "futboleros". ¿ Endevineu quin pertany a cada classe ?

  Us adjunto unes fotos/vídeo per donar unes pistes:










Després ningú ha pogut resistir la temptació de tafanejar un llibre superinteressant: Viatge en temps 2.




Per acabar, hem fet un torneig d'esport català: BITLLES.

Aquest ha estat el resultat:

     MARC  => 11 (O bitlles) => 4t
     MARTÍ => 19 (O bitlles) => 3r
     ENRIC => 32 (2 bitlles) => 1r
     DAVID => 25 (2 bitlles) => 2n



1 comentari:

  1. aixó !!! uns a cremar energies i els altres s'ho prenen amb tranquilitat

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.