dimecres, 13 de juliol del 2011

La meva mascota de lego i caretes

La meva mascota de lego es diu : Urpa de Gel

Caretes:

oO :-)  :-(  ;-) :-o

1 comentari:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.