divendres, 15 de juliol del 2011

Activitat al Museu Arqueològic de Barcelona

   Avui teníem prevista una activitat d'estiu al Museu Arqueològic.

   L'activitat és diu ENGANFATS !! L'objectiu és entendre els homes i dones del Neolític gràcies a les explicacions d'una arqueòloga a les diferents sales del Museu relacionades amb el tema. A més si volen saber com treballaven la ceràmica, els nens modelaran amb les mans i decoraran amb petxines igual que les dines i homes del neolític.

   Si voleu veure com ens ha anat visiteu aquest link entre el minut 16 i el 22 (aprox.) perquè BTV ens ha filmat com ho feièm:


   Què us sembla ? Ho hem fet bé ? Passaríem per unes homenets del Neolític ?

1 comentari:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.