Avui teníem prevista una activitat d'estiu al Museu Arqueològic.
L'activitat és diu ENGANFATS !! L'objectiu és entendre els homes i dones del Neolític gràcies a les explicacions d'una arqueòloga a les diferents sales del Museu relacionades amb el tema. A més si volen saber com treballaven la ceràmica, els nens modelaran amb les mans i decoraran amb petxines igual que les dines i homes del neolític.
Si voleu veure com ens ha anat visiteu aquest link entre el minut 16 i el 22 (aprox.) perquè BTV ens ha filmat com ho feièm:
Què us sembla ? Ho hem fet bé ? Passaríem per unes homenets del Neolític ?
Esteu molt guapos !!! heu sortit molt be per la tele.
ResponElimina