Després de sortir amb les obres neolítiques, hem agafat el bus cap a casa.
Una dutxa i a sopar
Després de sopar el Ramon ha explicat un conte: "La bola de neu d'en Jordi" amb un tema molt adequat per l'època de l'any mentre la Magda preparava el joc de nit:
- Cada nen disposava d'una llanterna i un full de pistes.
- Tanquem les llums i a buscar amb l'ajuda de les pistes
- Un cop trobades les 3 parts de la ubicació, cal trobar el tresor on ho indiqui
- TRESOR: 2 sobres de Pokemons per cada participant
FANTÀSTIC !!! :-)
Perdó !!! És una foto de nens buscant...amb els llums tancats!
Perdó !!! És una foto de nens buscant...amb els llums tancats!
Després del joc, hem preparat els llits dels convidats i a dormir... tot i que hi ha més ganes de parlar de pokemons que de dormir.
Diuen que es volen llevar a les vuit per veure dibuixos :-0
NO m'ho crec !! De tota manera l'Enric ha posat el despertador. Ja us explicaré...
El Marc està content de dormir "sol" perquè diu que el David sempre se li tira a sobre. Complexos de germà gran !!
BONA NIT !!
Diuen que es volen llevar a les vuit per veure dibuixos :-0
NO m'ho crec !! De tota manera l'Enric ha posat el despertador. Ja us explicaré...
El Marc està content de dormir "sol" perquè diu que el David sempre se li tira a sobre. Complexos de germà gran !!
BONA NIT !!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.