divendres, 15 de juliol del 2011

Vesprada

   Després de sortir amb les obres neolítiques, hem agafat el bus cap a casa.

    Una dutxa i a sopar

    Després de sopar el Ramon ha explicat un conte: "La bola de neu d'en Jordi" amb un tema molt adequat per l'època de l'any mentre la Magda preparava el joc de nit:
  1. Cada nen disposava d'una llanterna i un full de pistes.
  2. Tanquem les llums i a buscar amb l'ajuda de les pistes
  3. Un cop trobades les 3 parts de la ubicació, cal trobar el tresor on ho indiqui
  4. TRESOR: 2 sobres de Pokemons per cada participant

    FANTÀSTIC !!! :-)

    Perdó !!! És una foto de nens buscant...amb els llums tancats!


    Obrint els tresors





    Després del joc, hem preparat els llits dels convidats i a dormir... tot i que hi ha més ganes de parlar de pokemons que de dormir.

    Diuen que es volen llevar a les vuit per veure dibuixos :-0

    NO m'ho crec !! De tota manera l'Enric ha posat el despertador. Ja us explicaré...



    El Marc està content de dormir "sol" perquè diu que el David sempre se li tira a sobre. Complexos de germà gran !!

   BONA NIT !!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.