dimecres, 13 de juliol del 2011

Els germans que fan la punyeta...

El David i l'Enric sempre  intenten  fernos la punyeta!
Cuant els diem que fagin una cosa  fan el contrari :-(

1 comentari:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.