Som 4 nens i una mare que estem de casal. Us explicarem moltes coses de les nostres vacances.
No m'ho crec !!! potser tot fem un mica la punyeta ?????
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.
No m'ho crec !!! potser tot fem un mica la punyeta ?????
ResponElimina